ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ایرانیان استور شما میتوانید در آن اموزش ها را در آن پیدا و با هزینه ای بسیار عالی خرید نمایید.در همین جهت ما پکیج هارا با80درصد تخفیف ارزنده اراعه می کنیم.(هدف ما جلب رضایت قلبی شماست.)

کدال


کدال

آموزش بورس - اطلاعیه های سامانه کدال (Codal)

 
آموزش بورس - اطلاعیه های سامانه کدال (Codal)
  • تحلیل و بررسی انواع اطلاعیه ‌های منتشر شده در سامانه کدال، به فعالین بازار بورس این فرصت را می دهد تا به منظور تصمیم گیری در ارتباط با خرید و یا فروش سهام شرکت های مختلف، اطلاعات به‌ روز و لحظه ای کسب کنند. برای دست یابی به این هدف باید علاوه بر آشنایی با سامانه کدال و جستجو و فیلترکردن اطلاعیه ها، با جزییات اطلاعات درج شده در انواع مختلف اطلاعیه ‌ها نیز آشنا باشند. در این فرادرس بعد از معرفی قسمت های مختلف سامانه کدال، مفاهیم و جزییات انواع اطلاعیه ‌های قابل انتشار، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
تجربه بیش از یک دهه فعالیت در بازار سرمایه و آموزش مباحث مختلف مرتبط با بورس از او یک تریدر و مدرس موفق در بورس ساخته است، همچنین تحقیقات گسترده ای در ارتباط با تکنولوژی بلاکچین، رمز ارزها و پیاده سازی آن داشته اند.

چکیده آموزش


 

توضیحات تکمیلی

‌‌سامانه کدال در راستای حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت های موجود در بورس و فرابورس و با هدف ساماندهی، حفظ و توسعه بازار شفاف و منصفانه، طراحی شده است. شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس، ملزم به انتشار اطلاعات متنوعی در سامانه کدال هستند که مهم ترین آن ها عبارتند از: اطلاعات مربوط به مجامع عمومی شرکت ها نظیر: تقسیم سود نقدی و افزایش سرمایه ها، اطلاعیه های شفاف سازی، گزارشات بودجه و پیش بینی درآمد و گزارشات مالی میان دوره ای و پایان دوره ای.

تحلیل و بررسی انواع اطلاعیه ‌های منتشر شده در سامانه کدال، به فعالین بازار بورس این فرصت را می دهد تا به منظور تصمیم گیری در ارتباط با خرید و یا فروش سهام شرکت های مختلف، اطلاعات به‌ روز و لحظه ای کسب کنند. برای دست یابی به این هدف باید علاوه بر آشنایی با سامانه کدال و جستجو و فیلترکردن اطلاعیه ها، با جزییات اطلاعات درج شده در انواع مختلف اطلاعیه ‌ها نیز آشنا باشند. در این فرادرس بعد از معرفی قسمت های مختلف سامانه کدال، مفاهیم و جزییات انواع اطلاعیه ‌های قابل انتشار، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


مبلغ قابل پرداخت 500,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 137

تهران

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران جهت عدالت اموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما