ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ایرانیان استور شما میتوانید در آن اموزش ها را در آن پیدا و با هزینه ای بسیار عالی خرید نمایید.در همین جهت ما پکیج هارا با80درصد تخفیف ارزنده اراعه می کنیم.(هدف ما جلب رضایت قلبی شماست.)

پکیج کندل شناسی جامع


پکیج کندل شناسی جامع

در این دوره چه چیزی آموزش داده می شود؟

کندل ها نمایش رفتار، احساسات و نوع تصمیمات خریداران و فروشندگان است آموزش کندل شناسی به تریدر(معامله گر) کمک می کند تا نگاه دقیق تر و جزئی تری به چارت و حرکت جزئی قیمت یا نرخ داشته باشد. آشنایی با کندل ها و الگوهای کندلی در کنار تعیین نواحی حمایت و مقاومت بهترین نقاط ورود به خروج را برای تریدر مشخص می کند. بی تردید تسلط بر الگوهای کندلی در کنار ابزار های تحلیل تکنیکال از جمله : امواج الیوت ، خط روند و فیبوناچی و.. میتواند استراتژی های بی نظیری ایجاد کند.

روانشناسی بازار نیازمند تسلط بر همین الگوهای کندلی است ، کندل استیک ها کاربردی ترین نمودارهایی هستند که در جهت تحلیل بازارها مورد استفاده قرار میگیرند.

یکی از خاصیت اصلی کندل استیک ها این است که در تمامی بازارهای مالی میتوان از آنها استفاده کرد بطور مثال: معنی و سیگنالی که الگوها میدهند کاملا یکسان هست خواه در بورس ایران باشد خواه در ربازار های جهانی فارکس، باینری آپشن و…

در دوره ای که به شما معرفی میکنیم میتوانید به راحتی کندل استیک ها را تحلیل کنید و پیش بینی بسیار دقیقتری از آینده قیمتی بازار بدست بیاورید. در هر جلسه ابتدا مطالب تئوری و کلیشه ای برای نوت برداری دانشجویان تدریس شده است که در ادامه جلسه با رجوع به نرم افزار و بررسی سهم ها از روی چارت واقعی مثال های متنوعی حل شده است.

سعی شده است به ساده ترین شکل ممکن توضیحات داده شود تا افراد تازه کار هم بتوانند به درک مطلب از این مبحث برسند.

نکته قابل توجه مثال های متعددی است که در هر جلسه زده شده و با تمرین بسیاربه کمک پشتیبان های آکادمی بورس باما میتوانید به تسلط دلخواه برسید.

امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را برده و در استراتژی های خود از این اشکال کندلی بعنوان تایید کننده استفاده نمایید چرا که یکی از اساسی ترین مباحثی که یک فرد بعنوان معامله گر باید بر آنها تسلط داشته باشد مبحث کندل خوانی میباشد.


مبلغ واقعی 2,000,000 تومان    61% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 780,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 124

تهران

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران جهت عدالت اموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما