ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ایرانیان استور شما میتوانید در آن اموزش ها را در آن پیدا و با هزینه ای بسیار عالی خرید نمایید.در همین جهت ما پکیج هارا با80درصد تخفیف ارزنده اراعه می کنیم.(هدف ما جلب رضایت قلبی شماست.)

مقدمات ورود به بورس ایران


مقدمات ورود به بورس ایران

فیلم آموزش دوره مقدماتی ورود به بورس

 

فیلم آموزش دوره مقدماتی ورود به بورس

از آن جایی که بورس تهران به نسبت دیگر بازارها از بازدهی مطلوب تری برخوردار می باشد خیلی از افراد علاقه زیادی به ورود به این بازار و سرمایه گذاری در بورس خواهند داشت. اما ریسک بالایی که بر این بازار حاکم می باشد سبب شده است که خیلی از افراد وارد به بورس، دیگر افراد تازه کار را از سرمایه گذاری در بورس بترسانند. اما واقعیت آن است که هر فردی می تواند بعد از آموزش و کسب تجربه ای قابل قبول سرمایه گذاری پرسودی را در بورس تجربه کنند.

سرمایه گذاری در بورس مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت و این موضوع باعث شده است که بورس محیطی مناسبی برای تجربه یک سرمایه گذاری موفق و پرسود به شمار آید و البته همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم لازمه موفقیت در این راه برخورداری از دانش و تجربه کافی است.

یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در بورس عدم نیاز به سرمایه زیاد برای شروع کار می باشد. در واقع شما می توانید تنها با سرمایه ای 500 هزارتومانی وارد بورس گردید و به خرید و فروش سهام بپردازید. اما برای آن که نتیجه نسبتا قابل قبولی را از معاملات خود دریافت نمایید توصیه ما به شما این است که حداقل 5 میلیون تومان سرمایه را برای این کار در نظر بگیرید.

فیلم آموزش دوره مقدماتی ورود به بورس
فیلم آموزش دوره مقدماتی ورود به بورس

خیلی از افراد صاحب پس اندازی 2، 3 و یا 5 میلیونی هستند و قصد به گردش در آوردن این سرمایه را دارند تا در واقع سودی را از اصل این پول داشته باشند. همان طور که می دانید این روزها هیچ کسب و کاری را نمی توان با چنین مبالغی آغاز نمود. لذا بورس را می توان محیطی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری با سرمایه های اندک به شمار آورد.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در بورس می توان به قابلیت نقل شدن اشاره نمود. در واقع اگر شما کسب و کاری را با سرمایه ای 10 میلیون تومانی راه انداخته باشید حتی اگر کار را تعطیل کنید نیز با وسایل بسیاری نظیر وسایل مورد نیاز مغازه یا کارگاه و… خواهید ماند که فروختن آن ها کار چندان ساده ای نمی باشد و چه بسا که در فروش وسایل متحمل ضرر نیز گردید چرا که وسایل استفاده شده هستند و ممکن است قیمت آن ها افت پیدا نموده باشد.

این در حالی است که در بورس شما برگه سهام را خرید و فروش می کنید و در صورت انتخاب سهمی درست، به راحتی قادر به نقد کردن آن خواهید بود. و سه روز پس از فروش نیز مبلغ حاصل از فروش سهام توسط کارگزار به حساب بانکی شما واریز می گردد.

فیلم آموزش دوره مقدماتی ورود به بورس

شما در هر جا و در هر زمانی قادر به خرید و فروش سهام می باشید. برخلاف دیگر کسب و کارها این نوع سرمایه گذاری شما را محدود نخواهد کرد و شما حتی در مسافرت نیز قادر خواهید بود که تنها با یک لپ تاپ و در اختیار داشتن اینترنت کار خود را انجام دهید. این موضوع باعث شده اسست که افراد بسیاری بتوانند سرمایه گذاری در بورس را به عنوان شغل دوم خود برگزینند.

همچنین یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در بورس برای افراد، به همراه داشتن سودی قابل توجه می باشد. بازارهای مالی در راستای ایجاد ثروت از پتانسیل بالایی برخوردار می باشند و در صورتی که افراد دارای دانش، مهارت و تجربه کافی باشند به خوبی می توانند درآمد بسیار مطلوبی را از طریق سرمایه گذاری در بورس کسب نمایند.


مبلغ واقعی 500,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 250,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 110

تهران

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران جهت عدالت اموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما