ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

ایرانیان استور-فروشگاه اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ایرانیان استور شما میتوانید در آن اموزش ها را در آن پیدا و با هزینه ای بسیار عالی خرید نمایید.در همین جهت ما پکیج هارا با80درصد تخفیف ارزنده اراعه می کنیم.(هدف ما جلب رضایت قلبی شماست.)

فیلتر نویسی بورس ایران


فیلتر نویسی بورس ایران

هر شخص برای انتخاب سهام موردنظر خود، معیارها و ایده های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. ولی آیا منطقی است که برای انتخاب سهام منطبق با ایده های خود تمام سهم های بازار را یک به یک رصد کنیم؟

فیلترنویسی در سایت tsetmc.com بوسیله ابزارهای کاربردی درج شده در آن کمک فراوانی به معامله گران در شناسایی سهام منطبق با ذهنیت فرد برای خرید یا فروش می‌کند. همچنین ضرورت رصد کل بازار را از بین برده و صرفا سهم های منطبق با ذهنیت معاله گر را مشخص کرده و منجر به ذخیره زمان فرد موردنظر در ساعت بازار یا خارج از آن می‌شود و با کاهش استهلاک ذهنی افراد ، لذت معامله در بازار سرمایه را افزایش می‌دهد.

 

معرفی دوره

در این دوره ابتدا با ورودی‌ها، عملگرها و خروجی فیلترها و نیز نحوه ساخت قالب نمایشی دلخواه خود آشنا خواهید شد در ادامه دستورات ساده فیلترنویسی و اعمال فیلترها و گرفتن خروجی را فرا خواهید گرفت. پس از آن ذهنیت و فاکتورهای لازم برای تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار را معرفی می‌کنیم و درنهایت تعدادی فیلتر آماده و کاربردی بازار سرمایه را در خدمت شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

هدف دوره

هدف از برگزاری این دوره آشنایی با ابزارهای کاربردی بازار سرمایه و تشریح فرآیندهای فیلترنویسی و نیز آماده‌سازی ذهن برای تعریف سناریوهای مختلف است.


مبلغ واقعی 500,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 250,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 126

تهران

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران جهت عدالت اموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما